Regulamin

§1 
REGULAMIN
1.
Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i najmu domków. Dokonanie rezerwacji (wpłacenie zadatku) jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu.
2.
Rezerwację dokonaną telefonicznie lub drogą elektroniczną należy potwierdzić wpłacając na poniższe konto bankowe kwotę całego pobytu w ciągu 1 dnia od dnia dokonania rezerwacji (w razie potrzeby należy wysłać potwierdzenie przelewu na adres mailowy: kontakt@apartamentymarmar.pl

Bank Pekao
Nr konta: 15 1240 3510 1111 0010 9639 9786 
Apartamenty MarMar Marcin Cisyk

Brak wpłaty w powyższym terminie powoduje anulację rezerwacji.
3.
Dokonując rezerwacji Wynajmujący wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych (imię, nazwisko, nr telefonu) wyłącznie w celu realizacji rezerwacji. Administratorem danych osobowych jest firma Apartamenty MarMar Marcin Cisyk w Sławoszynku ul. Myśliwska 6, NIP: 9581263414.

4.
Koszt wynajmu wynosi 900 zł za dobę (czerwiec-sierpień),800 zł (kwiecień-maj-wrzesień),700 zł (pazdziernik-marzec)

5.
Koszt wynajmu obejmuje:
– zakwaterowanie z możliwością użytkowania całego wyposażenia domku w tym jacuzzi i sauny
– jeden komplet pościeli oraz ręczników na osobę na cały pobyt,
– media (woda, gaz,),
– ogrzewanie w sezonie zimowym.
6.
Pozostałą kwotę za pobyt Wynajmujący wpłaca gotówką w dniu przyjazdu lub przelewem na wskazane konto, tak aby wpłacona kwota została zaksięgowana do dnia przyjazdu.
7.
W przypadku nie dojazdu lub rezygnacji z pobytu zadatek nie podlega zwrotowi.

 

 

 

 

§2 
ZASADY POBYTU I ZAKWATEROWANIA 
1.
Doba rozpoczyna się o godz. 15:00 (przyjazd), a kończy o godz. 10:00 (wyjazd).
2.
Wynajmujący zobowiązany jest do poinformowania telefonicznie lub mailowo Apartamenty MarMar o planowanej godzinie dotarcia najpóźniej jeden dzień przed przyjazdem.
3.
Opłata klimatyczna 2,50 zł za osobę za każdy dzień pobytu regulowana na miejscu gotówką.Opłaty za prąd ponosi wynajmujący po wymeldowaniu i odczytu z licznika.Stawka 3,00 zł/Kwh
4.
Wynajmujący zobowiązany jest w dniu przyjazdu do uregulowania całej należności za pobyt nawet, jeśli z przyczyn niezależnych od Właściciela, przyjazd lub pobyt ulegnie opóźnieniu lub skróceniu (powody osobiste, trudności komunikacyjne itd.).
5.
W przypadku skrócenia okresu pobytu przez Wynajmującego, kwota za niewykorzystany okres nie podlega zwrotowi.
6.
Istnieje możliwość przedłużenia pobytu wyłącznie w przypadku braku wcześniejszych rezerwacji
domku przez innych klientów.
7.
Zakwaterowanie i wykwaterowanie następuje w obecności Administratora obiektu lub osoby upoważnionej.
8.
W przypadku przekroczenia maksymalnej liczby osób (6) korzystających z wynajmowanego domku Właściciel zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy z wszystkimi konsekwencjami bez konieczności zwrotu wniesionej wcześniej opłaty.
9.
Wszelkie uwagi, usterki należy zgłaszać na bieżąco pod nr telefonu 507 598 626 lub bezpośrednio u administratora obiektu. Brak uwag ze strony Wynajmującego, co do usterek, uszkodzeń w ciągu 2 godzin po otrzymaniu kluczy oznacza, że Wynajmujący nie ma zastrzeżeń co do całego lokalu, a wszystkie urządzenia i meble znajdują się w ilości zgodnej z zestawieniem wyposażenia i w dobrym stanie.
10.
Wynajmujący odpowiada finansowo za szkody powstałe w domu w czasie jego pobytu.
11.
Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności materialnej za rzeczy należące do gości pozostawione w domku lub na terenie ośrodka, jak również nie ponosi odpowiedzialności za doznane urazy, szkody i zniszczenie majątku (szkody spowodowane na zdrowiu i majątku trzeciej osoby).
12.
W domku obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz smażenia ryb (kara grzywny 1000zł).
13.
Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u niezależnych dostawców spowodowane np. czasowym brakiem wody, prądu, internetu.
14.
Za bezpieczeństwo dzieci na terenie obiektu, przebywających na placu zabaw oraz korzystających z jacuzzi i sauny odpowiedzialność ponoszą opiekunowie.
Korzystanie z sauny i jacuzzi osób nie pełnoletnich tylko po opieką prawnych opiekunów.
15.
Wynajmujący korzysta z jacuzzi i sauny na własną odpowiedzialność oraz zobowiązuje się do przestrzegania Instrukcji użytkowania wanny  z hydromasażem (Instrukcja znajduje się na ścianie przy wejściu na taras). Koszty związane z awarią urządzenia spowodowane niestosowaniem się do Instrukcji użytkowania ponosi Wynajmujący.
16.
Cisza nocna obowiązuje od godz. 22.00 do 7.00. W przypadku, gdy Wynajmujący w sposób znaczący narusza spokój sąsiadów, Właściciel zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia Wynajmującemu pobytu w domku i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.
17.
Każdy gość z zewnątrz musi opuścić obiekt do godz. 23.00. Zabroniony jest nocleg osoby z zewnątrz bez zgody Właściciela.

18.
Przed opuszczeniem domków w dniu wyjazdu należy posprzątać domek i oddać go w stanie takim jakim się zastało.

19.
Za dodatkowe sprzątanie które będzie wymagane koszt ponosi Wynajmujący w wysokości 300zł(Nie wyrzucenie śmieci i resztek jedzenia z lodówki,nie umyte naczynia w zmywarce i nie ułożone z powrotem na swoim miejscu w szafkach,nie ściągnięta pościel z kołder i poduszek)

                                                                                                                                      20.

Wynajmujący zobowiązany jest o dbanie porządku w domku.

21.

Nie organizujemy wieczorów kawalerskich i panieńskich oraz żadnych innych imprez okolicznościowych.W przypadku złamania  zakazu Właściciel ma prawo do zerwania umowy z wynajmującym w trybie natychmiastowym bez zwrotu pozostałych kosztów.

§3 
WYPOSAŻENIE DOMKU 
1
Każdy domek wyposażony jest w następujące przedmioty, w przypadku ich zniszczenia lub braku przy wymeldowaniu
Właściciel ma prawo zachować kaucję w wysokości odpowiadającej wartości rynkowej produktów. W przypadku zniszczeń przekraczających kwotę kaucji Wynajmujący zobowiązany jest dopłacić różnicę na miejscu gotówką.

  • armatura łazienkowa

  • meble kuchenne, łóżka, szafy, komody,

  • zastawa stołowa: sztućce, szklanki, kieliszki, talerze, garnki, patelnie,

  • sprzęt AGD: czajnik elektryczny, ekspres do kawy, płyta indukcyjna, lodówka, mikrofala, suszarka, żelazko, pralka i suszarka(osobne pomieszczenie)

  • wi-fi

  • sprzęt RTV: telewizor

  • sauna fińska sucha
  • 
kołdry, poduszki, szlafroki SPA,

  • grill węglowy,
  • wanna z hydromasażem (jacuzzi).
REGULAMIN jacuzzi i basenu
§ 1. Postanowienia ogólne
1.1 Jacuzzi i basen jest integralną częścią Apartamentów MarMar i obowiązuje w niej ogólny regulamin placówki, jak również niniejszy.
1.2 Przed rozpoczęciem korzystania z wanny jacuzzi korzystający zobowiązani są do zapoznania się z treścią niniejszego regulaminu oraz jego przestrzegania.
1.3 Wanna i basen dostępna jest dla wszystkich użytkowników którzy są zameldowani
1.4 Przed przystąpieniem do kąpieli w wannie jacuzzi lub basenie należy umyć całe ciało pod prysznicem mydłem i ciepłą wodą.
1.5 Przed wejściem do wanny i basenu należy bezwzględnie zdjąć obuwie basenowe.
1.6 Z jacuzzi i basenu korzystać mogą wyłącznie osoby zdrowe lub osoby, których dolegliwości nie stanowią przeciwwskazań.
1.7 Za skutki zdrowotne korzystania z jacuzzi i basenu korzystający odpowiada osobiście i na własne ryzyko.
1.8 Dzieci niepełnoletnie mogą przebywać w wannie jacuzzi i basenie wyłącznie pod opieką osób dorosłych i na ich odpowiedzialność.
1.9 Szkody wyrządzone na jacuzzi i basenie ponosi wynajmujący apartament i jest zobowiązany do zapłaty gotówką na miejscu.
2.0 Basen jest dostępny w godzinach  15:30-20:00.
§ 2. Przeciwskazania korzystania z jacuzzi i basenu:
dysfunkcje układu krążenia ,
dysfunkcje układu oddechowego,
dysfunkcje neurologiczne i gastryczne,
ciąża (wyłącznie po konsultacji lekarskiej),
choroby zakaźne,
zewnętrznie widoczne schorzenia dermatologiczne, opatrunki,
nadciśnienie,
cukrzyca,
alergia, uczulenie na chlor
stany zapalne dróg moczowych,
 grzybica,
epilepsja
żylaki,
choroby przewlekłe,
choroby narządów płciowych.
Zabrania się:
korzystać z jacuzzi i basenu będąc pod wpływem alkoholu bądź innych środków odurzających,
korzystać z jacuzzi w więcej niż 5 osób
wnoszenia do wanny i basenu jakichkolwiek przedmiotów lub substancji chemicznych np.
szamponów, mydła, olejków, soli kąpielowych itp.
korzystać z jacuzzi,basenu i jednocześnie spożywać artykuły spożywcze
zanurzania głowy i twarzy w jacuzzi
nieobyczajnego zachowania, bądź zachowania uznanego społecznie za nieprzyzwoite lub obraźliwe
siadania na brzegach jacuzzi
   oddawania potrzeb fizjologicznych do jacuzzi i basenu które będzie skutkowało wymianą wody na nową i dezynfenkcją jacuzzi kara w wysokości
                                                                                   1000 złotych.Kara za zanieczyszczenie basenu 5000 złotych.
§ 3. Instrukcja korzystania z jacuzzi:
wejście/wyjście do wanny tylko w oznaczonym miejscu z zachowaniem szczególnej ostrożności.
pierwszeństwo ma osoba wychodząca z wanny.
w wannie może przebywać jednocześnie nie więcej niż 5 osób.
zaleca się pobyt w wannie max. 30min.
kąpiel w wannie odbywa się jedynie w pozycji siedzącej lub leżącej
UWAGA! DŁUŻSZE PRZEBYWANIE W JACUZZI ORAZ ŁĄCZENIE Z POBYTEM
W SAUNIE MOŻE WYWOŁAĆ PRZEGRZANIE ORGANIZMU SYMPTOMY TO:
DRGAWKI, NAGŁY SPADEK CIŚNIENIA KRWI, ZAWROTY GŁOWY, ZASŁABNIĘCIE.
OGÓLNY REGULAMIN KORZYSTANIA Z SAUNY
1. Przed wejściem do sauny należy zapoznać się z regulaminem.
2. Przy korzystaniu z pomieszczeń sauny należy bezwzględnie stosować się do instrukcji
użytkowania, poleceń oraz informacji udzielanych przez pracownika obsługi.
3. Wszelkich regulacji urządzeń sauny, w szczególności regulacji nagrzewania pieca może
dokonywać tylko właściciel
4. Z sauny mogą korzystać wyłącznie osoby zdrowe.
5. Z sauny mogą korzystać osoby pełnoletnie i dzieci pod nadzorem osób dorosłych.
6. Osoby przebywające w saunie deklarują pełną zdolność fizyczną i zdrowotną do korzystania z
tego typy zabiegów i ponoszą odpowiedzialność za stan swojego zdrowia.
7. Zobowiązuje się użytkowników sauny do przestrzegania porządku i utrzymania czystości
użytkowanego pomieszczenia.
8. Zaleca się korzystanie z sauny dwa razy w tygodniu dla poprawy wydolności organizmu.
9. Przed wejściem do sauny należy wziąć kąpiel z użyciem mydła w celu usunięcia z ciała
wszelkich kosmetyków i zanieczyszczeń.
10. Należy zdjąć metalową biżuterię, aby uniknąć ewentualnego poparzenia.
11. W saunie nie należy przebywać w okularach i szkłach kontaktowych.
12. Dopuszczalnymi okryciami w saunie są ręczniki kąpielowe..
13. W czasie nagrzewania ciała należy stopniowo przemieszczać się z ław niższych na wyższe w
zależności od tolerancji organizmu.
14. W czasie korzystania z sauny należy dążyć do rozluźnienia mięśni i osiągnięcia jak
największego odprężenia psychicznego: należy zachować spokój i ciszę.
15. Po zakończeniu korzystania z sauny podczas zabiegów związanych z wychładzaniem ciała nie jest zalecane używanie mydła.
16. Na teren sauny zabrania się:
1. wchodzenia w ubraniu oraz obuwiu,
2. wykonywania zabiegów kosmetycznych,
3. hałasowania oraz głośnego prowadzenia rozmów,
4. wnoszenia naczyń, jedzenia i wszelkich przedmiotów obcych,
5. wnoszenia napojów alkoholowych,
6. nie obyczajowego zachowania, bądź zachowania uznanego powszechnie za
nieprzyzwoite lub obraźliwe,
7. palenia tytoniu,
8. niszczenia i uszkadzania wyposażenia.
17. Po pobycie w saunie kategorycznie nie można korzystać z wanny jacuzzi oraz nie zaleca się
wysiłku fizycznego.
18. W razie złego samopoczucia należy bezzwłocznie opuścić pomieszczenie.
19. Nie zaleca się korzystania z sauny osobom:
1. bezpośrednio po intensywnym treningu wytrzymałościowym,
2. osobom z chorobami krążenia,
3. osobom chorującym na cukrzycę,
4. osobom nietrzeźwym,
5. kobietom ciężarnym,
6. kobietom w czasie menstruacji.
20. Osoby naruszające porządek lub przepisy niniejszego regulaminu będą usunięte z sauny.
21. Korzystanie z sauny jest równoznaczne z tym, że osoba zapoznała się i akceptuje wszystkie
powyższe punkty regulaminu.
22. Właściciele obiektu nie odpowiada za wypadki spowodowane
nieprzestrzeganiem niniejszego regulaminu i wskazań obsługi
23.Wszelkie szkody wyrządzone w saunie ponosi wynajmujący i jest zobowiązany do pokrycia szkód gotówką na miejscu
REGULAMIN KORZYSTANIA Z SAUNY SUCHEJ
1. Sauna sucha jest integralną częścią obiektu i obowiązują w niej przepisy Regulaminu Ogólnego Obiektu oraz niniejszy Regulamin.
2. Dopuszczalnymi okryciami w saunie są ręczniki kąpielowe.
3. Przed wejściem do sauny należy umyć ciało pod prysznicem i wytrzeć się do sucha.
4. W saunie suchej należy używać ręcznika w celu uniknięcia bezpośredniego kontaktu ciała z
powierzchnią drewnianą oraz pozostawić obuwie basenowe przed drzwiami sauny.
5. Niedozwolone jest korzystanie z sauny w kolczykach, biżuterii, łańcuszkach, zegarkach, okularach i szkłach kontaktowych.
6. W saunie może przebywać jednocześnie max. 3-4 osóby
7. W czasie przebywania w saunie nie wolno smarować ciała i twarzy żadnymi kremami.
8. Z sauny suchej NIE MOGĄ korzystać osoby:
– cierpiące na jakiekolwiek dolegliwości skórne i inne choroby zgodnie z przeciwwskazaniami
lekarza (przeziębienie, grypa, gorączka, grzybica, choroby skóry, ostra faza trądziku
różowatego, nadciśnienie, żylaki, wrzody, niewydolność nerek, choroby płuc, astma, choroby
weneryczne, epilepsja, jaskra, daltonizm, choroby serca, schorzenia ostre i przewlekłe,
tarczyca, nowotwory, guzy, ogniska zakaźne np. ból zęba) oraz kobiety w ciąży,
– osoby pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
9. Z sauny suchej MOGĄ korzystać osoby:
– z chorobami gośćcowymi, stawów oraz po urazach stawów,
– osoby powyżej 18 roku życia, dzieci pod opieką osoby dorosłej.
10. Zabrania się polewania pieca wodą lub jakimkolwiek innym środkiem chemicznym 
11. Dopuszczalna – ze względów bezpieczeństwa – temperatura dla ciała w saunie suchej, to 85°C.
12. Dwukrotne wejście do sauny na około 15 min. jest zabiegiem wystarczającym dla
organizmu. Dłuższe przebywanie jest niebezpieczne dla zdrowia.
13. Po każdorazowym wyjściu z sauny należy się umyć i ochłodzić pod natryskiem dobierając
odpowiednią dla siebie temperaturę wody. W przerwie i po zakończeniu pobytu w saunie
wskazany jest wypoczynek oraz uzupełnienie poziomu płynów w organizmie.
14. W razie wątpliwości dotyczących stanu zdrowia pozwalającego na korzystanie z sauny, należy skonsultować się z lekarzem.
15. Z sauny mogą korzystać tylko osoby, których dolegliwości nie stanowią przeciwwskazań do
korzystania z niej. Za skutki zdrowotne przebywania w saunie suchej pracownicy oraz
właściciele obiektu nie ponoszą odpowiedzialności