Regulamin
§1
REGULAMIN
1.
Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i najmu domków. Dokonanie rezerwacji (wpłacenie zadatku) jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu.
2.
Rezerwację dokonaną telefonicznie lub drogą elektroniczną należy potwierdzić wpłacając na poniższe konto bankowe kwotę całego pobytu w ciągu 1 dnia od dnia dokonania rezerwacji (w razie potrzeby należy wysłać potwierdzenie przelewu na adres mailowy: kontakt@apartamentymarmar.pl
Bank Pekao
Nr konta: 15 1240 3510 1111 0010 9639 9786
Apartamenty MarMar Marcin Cisyk
Brak wpłaty w powyższym terminie powoduje anulację rezerwacji.
3.
Dokonując rezerwacji Wynajmujący wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych (imię, nazwisko, nr telefonu) wyłącznie w celu realizacji rezerwacji. Administratorem danych osobowych jest firma Apartamenty MarMar Marcin Cisyk w Sławoszynku ul. Myśliwska 6, NIP: 9581263414.
4.
Koszt wynajmu wynosi 900 zł za dobę (czerwiec-sierpień),800 zł (kwiecień-maj-wrzesień),700 zł (pazdziernik-marzec)
5.
Koszt wynajmu obejmuje:
– zakwaterowanie z możliwością użytkowania całego wyposażenia domku w tym jacuzzi i sauny
– jeden komplet pościeli oraz ręczników na osobę na cały pobyt,
– media (woda, gaz,),
– ogrzewanie w sezonie zimowym.
6.
Pozostałą kwotę za pobyt Wynajmujący wpłaca gotówką w dniu przyjazdu lub przelewem na wskazane konto, tak aby wpłacona kwota została zaksięgowana do dnia przyjazdu.
7.
W przypadku nie dojazdu lub rezygnacji z pobytu zadatek nie podlega zwrotowi.
§2
ZASADY POBYTU I ZAKWATEROWANIA
1.
Doba rozpoczyna się o godz. 15:00 (przyjazd), a kończy o godz. 10:00 (wyjazd).
2.
Wynajmujący zobowiązany jest do poinformowania telefonicznie lub mailowo Apartamenty MarMar o planowanej godzinie dotarcia najpóźniej jeden dzień przed przyjazdem.
3.
Opłata klimatyczna 2,50 zł za osobę za każdy dzień pobytu regulowana na miejscu gotówką.Opłaty za prąd ponosi wynajmujący po wymeldowaniu i odczytu z licznika.Stawka 3,00 zł/Kwh
4.
Wynajmujący zobowiązany jest w dniu przyjazdu do uregulowania całej należności za pobyt nawet, jeśli z przyczyn niezależnych od Właściciela, przyjazd lub pobyt ulegnie opóźnieniu lub skróceniu (powody osobiste, trudności komunikacyjne itd.).
5.
W przypadku skrócenia okresu pobytu przez Wynajmującego, kwota za niewykorzystany okres nie podlega zwrotowi.
6.
Istnieje możliwość przedłużenia pobytu wyłącznie w przypadku braku wcześniejszych rezerwacji
domku przez innych klientów.
7.
Zakwaterowanie i wykwaterowanie następuje w obecności Administratora obiektu lub osoby upoważnionej.
8.
W przypadku przekroczenia maksymalnej liczby osób (6) korzystających z wynajmowanego domku Właściciel zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy z wszystkimi konsekwencjami bez konieczności zwrotu wniesionej wcześniej opłaty.
9.
Wszelkie uwagi, usterki należy zgłaszać na bieżąco pod nr telefonu 507 598 626 lub bezpośrednio u administratora obiektu. Brak uwag ze strony Wynajmującego, co do usterek, uszkodzeń w ciągu 2 godzin po otrzymaniu kluczy oznacza, że Wynajmujący nie ma zastrzeżeń co do całego lokalu, a wszystkie urządzenia i meble znajdują się w ilości zgodnej z zestawieniem wyposażenia i w dobrym stanie.
10.
Wynajmujący odpowiada finansowo za szkody powstałe w domu w czasie jego pobytu.
11.
Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności materialnej za rzeczy należące do gości pozostawione w domku lub na terenie ośrodka, jak również nie ponosi odpowiedzialności za doznane urazy, szkody i zniszczenie majątku (szkody spowodowane na zdrowiu i majątku trzeciej osoby).
12.
W domku obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz smażenia ryb (kara grzywny 1000zł).
13.
Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u niezależnych dostawców spowodowane np. czasowym brakiem wody, prądu, internetu.
14.
Za bezpieczeństwo dzieci na terenie obiektu, przebywających na placu zabaw oraz korzystających z jacuzzi i sauny odpowiedzialność ponoszą opiekunowie.
Korzystanie z sauny i jacuzzi osób nie pełnoletnich tylko po opieką prawnych opiekunów.
15.
Wynajmujący korzysta z jacuzzi i sauny na własną odpowiedzialność oraz zobowiązuje się do przestrzegania Instrukcji użytkowania wanny z hydromasażem (Instrukcja znajduje się na ścianie przy wejściu na taras). Koszty związane z awarią urządzenia spowodowane niestosowaniem się do Instrukcji użytkowania ponosi Wynajmujący.
16.
Cisza nocna obowiązuje od godz. 22.00 do 7.00. W przypadku, gdy Wynajmujący w sposób znaczący narusza spokój sąsiadów, Właściciel zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia Wynajmującemu pobytu w domku i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.
17.
Każdy gość z zewnątrz musi opuścić obiekt do godz. 23.00. Zabroniony jest nocleg osoby z zewnątrz bez zgody Właściciela.
18.
Przed opuszczeniem domków w dniu wyjazdu należy posprzątać domek i oddać go w stanie takim jakim się zastało.
19.
Za dodatkowe sprzątanie które będzie wymagane koszt ponosi Wynajmujący w wysokości 300zł(Nie wyrzucenie śmieci i resztek jedzenia z lodówki,nie umyte naczynia w zmywarce i nie ułożone z powrotem na swoim miejscu w szafkach,nie ściągnięta pościel z kołder i poduszek)
20.
Wynajmujący zobowiązany jest o dbanie porządku w domku.
21.
Nie organizujemy wieczorów kawalerskich i panieńskich oraz żadnych innych imprez okolicznościowych.W przypadku złamania zakazu Właściciel ma prawo do zerwania umowy z wynajmującym w trybie natychmiastowym bez zwrotu pozostałych kosztów.
§3
WYPOSAŻENIE DOMKU
1
Każdy domek wyposażony jest w następujące przedmioty, w przypadku ich zniszczenia lub braku przy wymeldowaniu
Właściciel ma prawo zachować kaucję w wysokości odpowiadającej wartości rynkowej produktów. W przypadku zniszczeń przekraczających kwotę kaucji Wynajmujący zobowiązany jest dopłacić różnicę na miejscu gotówką.
- armatura łazienkowa
- meble kuchenne, łóżka, szafy, komody,
- zastawa stołowa: sztućce, szklanki, kieliszki, talerze, garnki, patelnie,
- sprzęt AGD: czajnik elektryczny, ekspres do kawy, płyta indukcyjna, lodówka, mikrofala, suszarka, żelazko, pralka i suszarka(osobne pomieszczenie)
- wi-fi
- sprzęt RTV: telewizor
- sauna fińska sucha
- kołdry, poduszki, szlafroki SPA,
- grill węglowy,
- wanna z hydromasażem (jacuzzi).
korzystać z jacuzzi i basenu będąc pod wpływem alkoholu bądź innych środków odurzających,
W SAUNIE MOŻE WYWOŁAĆ PRZEGRZANIE ORGANIZMU SYMPTOMY TO:
DRGAWKI, NAGŁY SPADEK CIŚNIENIA KRWI, ZAWROTY GŁOWY, ZASŁABNIĘCIE.
1. Przed wejściem do sauny należy zapoznać się z regulaminem.
2. Przy korzystaniu z pomieszczeń sauny należy bezwzględnie stosować się do instrukcji
użytkowania, poleceń oraz informacji udzielanych przez pracownika obsługi.
3. Wszelkich regulacji urządzeń sauny, w szczególności regulacji nagrzewania pieca może
dokonywać tylko właściciel
4. Z sauny mogą korzystać wyłącznie osoby zdrowe.
5. Z sauny mogą korzystać osoby pełnoletnie i dzieci pod nadzorem osób dorosłych.
6. Osoby przebywające w saunie deklarują pełną zdolność fizyczną i zdrowotną do korzystania z
tego typy zabiegów i ponoszą odpowiedzialność za stan swojego zdrowia.
7. Zobowiązuje się użytkowników sauny do przestrzegania porządku i utrzymania czystości
użytkowanego pomieszczenia.
8. Zaleca się korzystanie z sauny dwa razy w tygodniu dla poprawy wydolności organizmu.
9. Przed wejściem do sauny należy wziąć kąpiel z użyciem mydła w celu usunięcia z ciała
wszelkich kosmetyków i zanieczyszczeń.
10. Należy zdjąć metalową biżuterię, aby uniknąć ewentualnego poparzenia.
11. W saunie nie należy przebywać w okularach i szkłach kontaktowych.
12. Dopuszczalnymi okryciami w saunie są ręczniki kąpielowe..
13. W czasie nagrzewania ciała należy stopniowo przemieszczać się z ław niższych na wyższe w
zależności od tolerancji organizmu.
14. W czasie korzystania z sauny należy dążyć do rozluźnienia mięśni i osiągnięcia jak
największego odprężenia psychicznego: należy zachować spokój i ciszę.
15. Po zakończeniu korzystania z sauny podczas zabiegów związanych z wychładzaniem ciała nie jest zalecane używanie mydła.
16. Na teren sauny zabrania się:
1. wchodzenia w ubraniu oraz obuwiu,
2. wykonywania zabiegów kosmetycznych,
3. hałasowania oraz głośnego prowadzenia rozmów,
4. wnoszenia naczyń, jedzenia i wszelkich przedmiotów obcych,
5. wnoszenia napojów alkoholowych,
6. nie obyczajowego zachowania, bądź zachowania uznanego powszechnie za
nieprzyzwoite lub obraźliwe,
7. palenia tytoniu,
8. niszczenia i uszkadzania wyposażenia.
17. Po pobycie w saunie kategorycznie nie można korzystać z wanny jacuzzi oraz nie zaleca się
wysiłku fizycznego.
18. W razie złego samopoczucia należy bezzwłocznie opuścić pomieszczenie.
19. Nie zaleca się korzystania z sauny osobom:
1. bezpośrednio po intensywnym treningu wytrzymałościowym,
2. osobom z chorobami krążenia,
3. osobom chorującym na cukrzycę,
4. osobom nietrzeźwym,
5. kobietom ciężarnym,
6. kobietom w czasie menstruacji.
20. Osoby naruszające porządek lub przepisy niniejszego regulaminu będą usunięte z sauny.
21. Korzystanie z sauny jest równoznaczne z tym, że osoba zapoznała się i akceptuje wszystkie
powyższe punkty regulaminu.
22. Właściciele obiektu nie odpowiada za wypadki spowodowane
nieprzestrzeganiem niniejszego regulaminu i wskazań obsługi
1. Sauna sucha jest integralną częścią obiektu i obowiązują w niej przepisy Regulaminu Ogólnego Obiektu oraz niniejszy Regulamin.
2. Dopuszczalnymi okryciami w saunie są ręczniki kąpielowe.
3. Przed wejściem do sauny należy umyć ciało pod prysznicem i wytrzeć się do sucha.
4. W saunie suchej należy używać ręcznika w celu uniknięcia bezpośredniego kontaktu ciała z
powierzchnią drewnianą oraz pozostawić obuwie basenowe przed drzwiami sauny.
5. Niedozwolone jest korzystanie z sauny w kolczykach, biżuterii, łańcuszkach, zegarkach, okularach i szkłach kontaktowych.
6. W saunie może przebywać jednocześnie max. 3-4 osóby
7. W czasie przebywania w saunie nie wolno smarować ciała i twarzy żadnymi kremami.
8. Z sauny suchej NIE MOGĄ korzystać osoby:
– cierpiące na jakiekolwiek dolegliwości skórne i inne choroby zgodnie z przeciwwskazaniami
lekarza (przeziębienie, grypa, gorączka, grzybica, choroby skóry, ostra faza trądziku
różowatego, nadciśnienie, żylaki, wrzody, niewydolność nerek, choroby płuc, astma, choroby
weneryczne, epilepsja, jaskra, daltonizm, choroby serca, schorzenia ostre i przewlekłe,
tarczyca, nowotwory, guzy, ogniska zakaźne np. ból zęba) oraz kobiety w ciąży,
– osoby pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
9. Z sauny suchej MOGĄ korzystać osoby:
– z chorobami gośćcowymi, stawów oraz po urazach stawów,
– osoby powyżej 18 roku życia, dzieci pod opieką osoby dorosłej.
10. Zabrania się polewania pieca wodą lub jakimkolwiek innym środkiem chemicznym
11. Dopuszczalna – ze względów bezpieczeństwa – temperatura dla ciała w saunie suchej, to 85°C.
12. Dwukrotne wejście do sauny na około 15 min. jest zabiegiem wystarczającym dla
organizmu. Dłuższe przebywanie jest niebezpieczne dla zdrowia.
13. Po każdorazowym wyjściu z sauny należy się umyć i ochłodzić pod natryskiem dobierając
odpowiednią dla siebie temperaturę wody. W przerwie i po zakończeniu pobytu w saunie
wskazany jest wypoczynek oraz uzupełnienie poziomu płynów w organizmie.
14. W razie wątpliwości dotyczących stanu zdrowia pozwalającego na korzystanie z sauny, należy skonsultować się z lekarzem.
15. Z sauny mogą korzystać tylko osoby, których dolegliwości nie stanowią przeciwwskazań do
korzystania z niej. Za skutki zdrowotne przebywania w saunie suchej pracownicy oraz
właściciele obiektu nie ponoszą odpowiedzialności